
Elektronická kancelária
Elektronická kancelária je digitálny priestor alebo systém, ktorý umožňuje vybavovanie administratívnych alebo úradných záležitostí cez internet, bez potreby osobnej návštevy úradu. Obsahuje primárne aplikácie a nástroje pre efektívnu internú a externú elektronickú komunikáciu, ktorá zabezpečuje zdieľanie informácii vo firme, zjednotenie komunikačných kanálov vo firme, organizovanie, plánovanie a kontrolu firemných činností. Umožňuje podnikanie s minimalizovaním byrokracie. Dokáže plnohodnotne nahradiť jej klasickú "kamennú" obdobu.

Výhody:
- vo väčšine prípadov nie sú nutné žiadne reprezentatívne priestory
- umožňuje prácu doma
- enormná úspora nákladov
Nevýhody:
- prináša ľuďom osamelosť, izoláciu, zdravotné problémy, ...
- rušenie pracovných miest - náhrada ľudí počítačmi
- vysoké nároky na technické vybavenie