Elektronická kancelária

Elektronická kancelária je digitálny priestor alebo systém, ktorý umožňuje vybavovanie administratívnych alebo úradných záležitostí cez internet, bez potreby osobnej návštevy úradu. Obsahuje primárne aplikácie a nástroje pre efektívnu internú a externú elektronickú komunikáciu, ktorá zabezpečuje zdieľanie informácii vo firme, zjednotenie komunikačných kanálov vo firme, organizovanie, plánovanie a kontrolu firemných činností. Umožňuje podnikanie s minimalizovaním byrokracie. Dokáže plnohodnotne nahradiť jej klasickú "kamennú" obdobu. 

Výhody: 

- vo väčšine prípadov nie sú nutné žiadne reprezentatívne priestory

- umožňuje prácu doma 

- enormná úspora nákladov 


Nevýhody: 

- prináša ľuďom osamelosť, izoláciu, zdravotné problémy, ...

- rušenie pracovných miest - náhrada ľudí počítačmi 

- vysoké nároky na technické vybavenie 


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky